Ana içeriğe atla

BUGUN NE YAPTIM?

Bugunku yazimda kendim ve yeni dunya icin, hafta icerisinde ne yaptim hakkinda konusmak istiyorum. Surekli kendini gelistir, bir seyler birakip git, bir kere geliyoruz gibi ifadeler kullaniyorum. Bunlari soyleyen biri ne yapiyor peki de bize akil veriyo diye dusunebilirsiniz. O yuzden ben de kendimden yola cikip ne kadar kucuk olsa da bir seyler yaptigimi size gostermek istedim.


 ↔ Bu onceki yazimda soyledigim uzere arkadasimla 16 kasimdan beri 1 lira attigimiz kumbara. burada ki birikimimle yurt disina gidecegim :)) Tum hafta eksiksiz attim, aticagim.







←Bu annemi mutlu etmek icin-yilbasi hediyesi- cizdigim, en sevdigimiz fotografimiz. Tum hafta aglaya zirlaya cizdim.




 Bu yine bir ay sonra evime dondugumde birilerini mutlu etmek istedigim icin aldigim kucuk capli hediyeler ki icinde el isi de var.  Tum hafta gift shop gezdim, herkesin zevkine gore hediye aldim.→






→Bu benim en yakin dostum, adi Siyah. Gunluk ya da ajanda demek istemiyorum, cunku icinde benim bile bazen unuttugum bilgilere sahip. Arastirmalarim, bu seneki sinava tekrar hazirlandigim icin kucuk notlar, benim icinden cikmaz ruh hallerim veya unutamadigim en mutlu, duygusal, sinirli anilarim.. Tum hafta arastirdim, okudum ve yazdim.


←Bu da benim yeni yol arkadasim, manevi kardesim Basak'in artik pasakli kagitlara cizmemi istemedigi icin aldigi erken christmas hediyesi :) icinde tum yasadigim ruh halleri ve cizimler.. Cizmeyi sevenler icin tavsiye ederim; kagit kalinligi, koparilmasi cok rahat. Tum hafta video izledim, ogrendim, cizdim.


Bunlarin disinda resmedemedigim, belgeyelemedigim soyut iyilikler.. Etrafinizda cop kutusu yokken o copunuzu elinizde tutarak , cope kadar saklamak bile dunyaya yapilan en guzel iyiliklerden biri olabilir ki bu kendinizi de saygin biri yapar. Arkadasinizin morali bozukken her seyi birakip ona sarilmaniz, birilerinin morali bozukken aranan ve guvenilen insan olmaniz , ailenize sizin gibi gurur verici  bir evladi oldugunu hissettirmeniz.. ve daha neler neleer. Mutlu olun, sevin, sevilin ve her seyin farkina varin ki farkindalik yaratin '' Yeni Dunya" icin en guzel gunler sizinle olsun...

Yorumlar

  1. Güzel çizimler. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok etkileyici annenle olan resmini çizimin ve ayrıca çokta duygusal anlar yaşamışın bu paha biçilmez birşey...
    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  3. çok iyi insansınız siz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahah cok tesekkur ederim o sizin kalbinizin temizligii

      Sil
  4. annenle resmini çizmek, siyah, bir de çizim defteri. bu üçü ne güzel şeyleer :)

    YanıtlaSil
  5. çizim yapmak en büyük hayalllerimden bir tanesiydi. Yalnız çok yeteneksiz olduğumu öğrenince bu hayalimden vazgeçtim :D çizimlerinde başarılar dilerim yeni yazar arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar yetenek gerekse de belki ustune gitmedigin icin basaramamissindir, ilgin varsa dene ve devam et derim tesekkur ederim :))

      Sil
  6. Çizime bayıldım eminim annen çok mutlu olacaktır , kumbara fikrine gelince belirli bir hedef doğrultusunda başladığın zaman devamı geliyor umarım hedeflerini gerçekleştirirsin sevgiler ☁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, istemek onemli.. tesekkur ederim..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AGALIK SISTEMI

20 Aralik gecesi yurtta yatarken Saban’in meshur filmlerinden  Kibar Feyzo yu  izliyordum. Filmde Feyzo'nun koyden cikip sehire inisi ve sehir  kulturuyle koy kulturunun ne kadar farkli oldugunu fark edilisi  cekiliyor.  Feyzo koye dondugunde herkese  Istanbula gittigini ve baslik parasinin  artik  kalktigini herkese yayiyor. Bunun uzerine koy orgutlenip baslik parasinin artik yasalarda ceza  oldugunu soyeyi agaya  karsi cikiyor.  K adinlar "Biz malmiyik satilak, baslik parasi kalkacak!" sloganlarini yazip bagriyorlar. Bende bu yazinin cekildigi sahnenin fotografini cekip hikaye attim ve siverekli bir arkadasim sabah uyandigimda sizin oralarda bunlar yok artik diye mesaj atti.  Bu mesajin uzerine yasadigi kulturu merak ettim ve bazi sorularda bulundum. Cevaplari evet agalik devam, baslik parasi tavan yapmis durumda, evlenmeye niyetlendim ama bana en az 150 bine patliyor seklinde oldu. Egitim durumu nasil her cocuk okula gidiyormu ve okuma yazma oranlari ne 

ICIMIZDEKI SIKINTILAR

   Sizin de icinizde biriktirip biriktirip, bir sabah sirf ayaginiz takildi yada daha sacma bir sey oldu diye dunyayi yikasiniz geliyor mu? Yani; belki 3 aylik , belki 5 yillik belki de 2 gunluk  tuttugunuz o icinizdeki sikintinin sadece 1 gunde patladigi oluyor mu ? O zaman gel vatandaas!!     Benim sikca yasadigim durumlardan bir tanesi ve cevremde de yasayanlara sikca sahit oluyorum bu yuzden bu konu hakkinda konusmak istiyorum.      Bence , oncelikle "neden sikintilarimizi icimizde tutmak zorundayiz?"  bu soruyu sormaliyiz. Dun yasadigimiz bir aciyi , neden biriyle paylasip rahatlamiyoruz da o aciyi illa icimizde sikistiriyoruz. 5 ay sonra diger icimdekilerle beraber cikariyim ama 5 ay kapali kutu olarak geziyim diye mi? Cevrenizde derdinizi paylasamayacaginiz birisi olabilir ya da olup rahat hissetmediginiz icin anlatamadiginiz.. Insan iletisim kurarak yasayabilen bir canli, paylasmasi gerekiyor. O yuzden bu sikintiyi icinden atman lazim. Kimsen yoksa benim gibi gunl

HEPIMIZ SANSLIYIZ

     Giremiyorum bir kac gundur, bugun daha samimi bir yazi ile gelmek istedim karsiniza. Saat su an gece 2 bucuga geliyor ve benim uykumun gelmesine daha en az  2 saat var. Nedendir bilmiyorum bir kac gundur rutin bir sekilde sabahliyorum.Bende bu degerli zamani gunlugume ve size yazarak gecirmek istedim.  Her insan hayatinda buyuk-kucuk sorun yasar, kimine buyuk gelen kimine kucuk gelir. Cunku her insan farkli duygu ve farkli karaktere sahiptir. Sen yere dustugunde gulerek ayaga kalkabilirken, kimisi sendeleyerek kalkar kimisi de aglayarak birinin onu kaldirmasini bekler. Bu biraz yasanmislikla beraber insanin kendini nasil gelistirdigi ve kendine ne kadar guc birikimi yarattigina bagli diye dusunuyorum; ve gozlemledigim kadariyla yasanmislik diyince evet hep kotu seyler gelir akila ne kadar yakinini kaybeden varsa onlar daha gucludur bakildiginda,, hep kiyaslanir ben onun kadar yasamadim ben o yuzden gucsuzum diye (tabiki bu sadece ice donuk bir soylemdir kimse kabullenmez). Ama