Ana içeriğe atla

SEN DE KATIL!


     Renkler; ruh halimiz, psikolojimiz ile dogrudan baglantilidir. Ben burada size, renklerin ne anlama geldiklerini uzun bir sekilde aciklamayacagim. Amacim bir cok insana ulasip gun, hafta icerisinde ne kadar ortak duygular paylastigimizi gozlemleyebilmek; ve bu dogrultuda uzgunsek ne yapabiliriz, ozlediysek kimi nasil arayabiliriz gibi ortak sorunlarimizi birbirimizle paylasabilmek. Simdi yapacagimiz tek sey bu yaziyi okuduktan sonra yoruma bir renk birakmak. Bu rengi ister yorum attiktan sonra ister oncesinde okuyun, yeterki attiginiz renk o gun sizi ifade ediyor olsun.Simdi bir kac kelimeyle renkler. Simdiden tesekkur ederim.


MAVI VE TONLARI: Bir cok anlami olsa da en belirgini SAKINLIK, DURUSTLUK, GUVENIRLIK.
   
      KAHVERENGI:  HIZLI HARKET, GORUNMEZLIK







YESIL VE TONLARI: DINLENDIRICI VE SAKIN (mavi ile es deger denebilir)


MOR VE TONLARI: ASALET(asil), BILGELIK, ONUR  (olmasina karsin intihar edenlerin en cok bu rengi sevdigi bilinir)






 KIRMIZI VE TONLARI: Ne kadar ac, huzursuz ve sinirli hissettiren bir renk olsa da MUTLULUK temsili. HIZ ADRENALIN sever.
 SIYAH VE TONLARI:   GUCLU VE TUTKULU. Ayni zamanda duygusal ve huzunlu. KONSANTRASYON yuksek.
 


  TURUNCU VE TONLARI:  Hipnotize edebilen bi renktir. YARATICIligi arttirir.

SARI VE TONLARI:   DIKKATLI bir renk, zekayi ve inceligi temsil ettigi gibi HUZUN VE OZLEM rengi.



      KAYNAKCA:http://www.haber7.com/yasam/haber/439358-hangi-renk-hangi-duyguyu-uyandirirwww.blogoner.com

Yorumlar

  1. 💛💛💛 Kesinlikle özlem!!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben namı diğer Dert Anası. :) Blog takip etkinliğindeki takibiniz için geri dönüş amacıyla geldim. Ama iyi ki de gelmişim. Güzel bir bloğunuz var. Renklerle ilgili paylaşımlarınız çok güzel. :) Bu arada ben takip etkinliği listesine sizi ekliyorum. https://www.dertlidostum.com/2018/11/buyuk-blog-takip-etkinligi.html linki de buraya bırakıyorum. Bu paylaşımdaki diğer blogger arkadaşları da takibe alıp, sayfalarına blog etkinliğinden geldiğinizi belirten bir yorum bırakırsanız, onlar da size dönüş sağlayacaktır. Yeni bloğunuz hayırlı olsun. Aramıza hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim tavsiye ve yorumlarinizi her yazimda bekliyorum

      Sil
    2. Rica ederim ne demek. Sizi de bize bekleriz. Ayrıca bu paylaşımdaki diğer blogları da ziyaret edin. Arkadaşları takibe alın. Takip butonu yoksa e mail ile abone olun ve mutlaka blog takip etkinliğinden geldiğinizi belirten bir yorum yapın. Onlar da size dönüş sağlarlar. Bu sayede kısa zamanda daha fazla kişiye erişebilirsiniz. Tekrar hoş geldiniz.

      Sil
    3. Benim bloğuma da davetlisiniz :D https://renklihayallerfabrikasi.blogspot.com/?m=1

      Sil
  3. heeey aramıza hoşgeldiin. etkinliğe katılmışsın güzel. etkinlikten gelirler sana da. etkinlikteki arkadaşlarımıza üye olup link bırakırsın. onlar da sana geleceklerdir. ben de seni en kısa zamanda tanıtırım blogumda. yavaş yavaş çevren artar. sen de bloglara biraz yorum yaparsan seni de görmüş olurlar. dert anası da gelmiş. benim bloga son yazılarıma yorum yapanlardan da kendine yeni arkadaş seçebilirsin. tuğçe yüksel, aslı ergüven, yıldız gibi. aktif ve tatlı olanlardan birkaç arkadaş söyledim. ben bloglara üye olmadan okuyorum ama iyi okurum. görüşürüz yine. benim bloga da arada yorum yaparsan seni görürler bana gelenler. herkes gelir bloguma o yönden dedim. blog çevremiz çok tatliş. senin blogunu da gezdim. gelcem yine. şirin blogun. renkli deee :) sinema tv de ne güzelmiş. blogumun temel ilgi alanlarından zaten. keyifli bloglar dilerim aramızdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mukemmel yorumlarin icin cok tesekkur ederim samimiyetin ayri guzel her gun blogundayimm

      Sil
  4. https://renklihayallerfabrikasi.blogspot.com/2018/10/sokak-hayvanlarna-yapabileceginiz-cok.html

    bak burda okusanaa. bu arkadaşımız da dün katıldı etkinliğe. dün ona söylemiştim. blog takip etkinliğindeki arkadaşlara üye oldu. sonra da bir etkinlik yazısı yazdı. bugün birden üyeleri olduuu. sen de oku yorumlaşmalarımızı onunla. katıl etkinliğe. benim blogda var blog takip etkinliği yazısı. sen de yaz işte. önce herkese üye olup. gelsin sana da herkes :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdir hemen herkesten kopya cekip yayinliyorum

      Sil
  5. bi dee blogunun saatini düzeltsenee, ayarlar saatlar gmt 2 istanbul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic dikkat etmemistim tesekkur ederim, duzelttigimi dusunuyorum

      Sil
  6. bak camdan düşler aslı ergüven, onun blogundaki yorumuna cevap verdiii, bişi sordu kii sanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heey bak yine cevap verdiii, yani etkinlikteki bütün bloglara tek tek üye oldun mu diye soruyooo, yorum atmak yeterli değil. bak ben yenisin yaa ondan sana yardım edeyim diye sölüyom yanii :)

      Sil
    2. ahahah tesekkur ederim gordum birlikte mi calisiyosunuz :DD

      Sil
    3. blog arkadaşıyız işteğğğ :) öyle değil yanii, yenisin yaa çabuk alışasın diye yardım için sölüyom. ilk günlerde insan çekiniyoo. haftasonu, bu senin blogun ve gizem arkadaşlarımıza yardım ettim. yani evde şimdi blog başındayken gördüm seni de alışasın diye geldim iştee. şimdi dizilerime geçiyom :)

      Sil
    4. tum cabalarin ve ilgilerin icin minnettariimm iyi seyirlerr :)))

      Sil
  7. Ben geldiim, ne güzel bir blof bu!! Okunması bol olsun! Yorumlaşalım kız biz seninle :D çok sevsim ben seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben neden yanlış yazıyorum bugün neyse anladın sen

      Sil
    2. ahahha no problemmm ,anlastik blogundayimm:))

      Sil
  8. blog takip etkinliğinden geldim ve hemen bu güzel blogu takibe aldım . bende beklerim.. sevgiler... dlkgzr.com

    YanıtlaSil
  9. Mavi ve tonları şu aralar yitik hazinelerimiz sanki ...

    YanıtlaSil
  10. Sanırım benim rengim sarı :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AGALIK SISTEMI

20 Aralik gecesi yurtta yatarken Saban’in meshur filmlerinden  Kibar Feyzo yu  izliyordum. Filmde Feyzo'nun koyden cikip sehire inisi ve sehir  kulturuyle koy kulturunun ne kadar farkli oldugunu fark edilisi  cekiliyor.  Feyzo koye dondugunde herkese  Istanbula gittigini ve baslik parasinin  artik  kalktigini herkese yayiyor. Bunun uzerine koy orgutlenip baslik parasinin artik yasalarda ceza  oldugunu soyeyi agaya  karsi cikiyor.  K adinlar "Biz malmiyik satilak, baslik parasi kalkacak!" sloganlarini yazip bagriyorlar. Bende bu yazinin cekildigi sahnenin fotografini cekip hikaye attim ve siverekli bir arkadasim sabah uyandigimda sizin oralarda bunlar yok artik diye mesaj atti.  Bu mesajin uzerine yasadigi kulturu merak ettim ve bazi sorularda bulundum. Cevaplari evet agalik devam, baslik parasi tavan yapmis durumda, evlenmeye niyetlendim ama bana en az 150 bine patliyor seklinde oldu. Egitim durumu nasil her cocuk okula gidiyormu ve okuma yazma oranlari ne 

ICIMIZDEKI SIKINTILAR

   Sizin de icinizde biriktirip biriktirip, bir sabah sirf ayaginiz takildi yada daha sacma bir sey oldu diye dunyayi yikasiniz geliyor mu? Yani; belki 3 aylik , belki 5 yillik belki de 2 gunluk  tuttugunuz o icinizdeki sikintinin sadece 1 gunde patladigi oluyor mu ? O zaman gel vatandaas!!     Benim sikca yasadigim durumlardan bir tanesi ve cevremde de yasayanlara sikca sahit oluyorum bu yuzden bu konu hakkinda konusmak istiyorum.      Bence , oncelikle "neden sikintilarimizi icimizde tutmak zorundayiz?"  bu soruyu sormaliyiz. Dun yasadigimiz bir aciyi , neden biriyle paylasip rahatlamiyoruz da o aciyi illa icimizde sikistiriyoruz. 5 ay sonra diger icimdekilerle beraber cikariyim ama 5 ay kapali kutu olarak geziyim diye mi? Cevrenizde derdinizi paylasamayacaginiz birisi olabilir ya da olup rahat hissetmediginiz icin anlatamadiginiz.. Insan iletisim kurarak yasayabilen bir canli, paylasmasi gerekiyor. O yuzden bu sikintiyi icinden atman lazim. Kimsen yoksa benim gibi gunl

HEPIMIZ SANSLIYIZ

     Giremiyorum bir kac gundur, bugun daha samimi bir yazi ile gelmek istedim karsiniza. Saat su an gece 2 bucuga geliyor ve benim uykumun gelmesine daha en az  2 saat var. Nedendir bilmiyorum bir kac gundur rutin bir sekilde sabahliyorum.Bende bu degerli zamani gunlugume ve size yazarak gecirmek istedim.  Her insan hayatinda buyuk-kucuk sorun yasar, kimine buyuk gelen kimine kucuk gelir. Cunku her insan farkli duygu ve farkli karaktere sahiptir. Sen yere dustugunde gulerek ayaga kalkabilirken, kimisi sendeleyerek kalkar kimisi de aglayarak birinin onu kaldirmasini bekler. Bu biraz yasanmislikla beraber insanin kendini nasil gelistirdigi ve kendine ne kadar guc birikimi yarattigina bagli diye dusunuyorum; ve gozlemledigim kadariyla yasanmislik diyince evet hep kotu seyler gelir akila ne kadar yakinini kaybeden varsa onlar daha gucludur bakildiginda,, hep kiyaslanir ben onun kadar yasamadim ben o yuzden gucsuzum diye (tabiki bu sadece ice donuk bir soylemdir kimse kabullenmez). Ama