Ana içeriğe atla

MIMLENDIMM

Merhaba gizem arkadasimiz tarafindan ben de mimlenmis bulunmaktayim.
Ona sonda da belirtecegim gibi simdiden tesekkur ederim.

Biraz kendinizi tanitir misiniz?
mim ile ilgili görsel sonucu
Adim Goksu. Ukraynali bir anne, istanbullu bir babanin tek cocugu olarak Marmaris’te meydana geldim. Ilkokul,ortaokul Marmaris ,Icmeler’de, devam ederken lise 2de Istanbul’da olmam disinda yine Marmaris’teydim. Simdi ise Kibris’ta Girne Amerikan Universitesi’nde radyo tv ve sinema bolumu ogrencisiyim.

Hobileriniz neler?
Kucuklugumden beri cok sosyal bir cocuk oldum. Baleden resime,basketten yuzme, buz patenine bir cok dalda yaristim. Simdi ise yazma,okuma,grafik tasarimi bolumune hazirlik resim ve aksam sporlarim ile devam ediyorum.

Neden blog yazmaya basladiniz?
Yazmayi her zaman cok seven biri oldum. Her zaman gunluk tutan biriydim ve yazmanin beni rahatlattigini universiteye gecince fark ettim. Blog acmanin sebebi ise rahatlamamin yani sira dusuncelerimi,duygularimi birilerine aktarabilmek, blog yazar arkadaslar edinip daha buyuk bi grup olup buyuk kitlelere hitap edebilmek, yardimlasmayi saglayabilmek icindi.

Hayaliniz nedir?
Hayalim Mustafa Kemal Ataturk’un bize armaganini ilelebet ayakta tutabilmek, olabildigince sosyal sorumluluk projeleri duzenleyip,iste bu proje  Goksu Oner’in cabasi,eseri dedirtebilmek

Okudugunuz ve ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim. Yazarimiz Gizem’e sevgiler..

Yorumlar

  1. Hayalinizi gerçekleştirebilmeniz dileğiyle...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. aaa ne kadar güzel beniim kıprısta dayımlarım var :) gidemedim bayadır vesilenle kıprısa selam olsun :) inşallah güzel yerlere gelirsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AGALIK SISTEMI

20 Aralik gecesi yurtta yatarken Saban’in meshur filmlerinden  Kibar Feyzo yu  izliyordum. Filmde Feyzo'nun koyden cikip sehire inisi ve sehir  kulturuyle koy kulturunun ne kadar farkli oldugunu fark edilisi  cekiliyor.  Feyzo koye dondugunde herkese  Istanbula gittigini ve baslik parasinin  artik  kalktigini herkese yayiyor. Bunun uzerine koy orgutlenip baslik parasinin artik yasalarda ceza  oldugunu soyeyi agaya  karsi cikiyor.  K adinlar "Biz malmiyik satilak, baslik parasi kalkacak!" sloganlarini yazip bagriyorlar. Bende bu yazinin cekildigi sahnenin fotografini cekip hikaye attim ve siverekli bir arkadasim sabah uyandigimda sizin oralarda bunlar yok artik diye mesaj atti.  Bu mesajin uzerine yasadigi kulturu merak ettim ve bazi sorularda bulundum. Cevaplari evet agalik devam, baslik parasi tavan yapmis durumda, evlenmeye niyetlendim ama bana en az 150 bine patliyor seklinde oldu. Egitim durumu nasil her cocuk okula gidiyormu ve okuma yazma oranlari ne 

HEPIMIZ SANSLIYIZ

     Giremiyorum bir kac gundur, bugun daha samimi bir yazi ile gelmek istedim karsiniza. Saat su an gece 2 bucuga geliyor ve benim uykumun gelmesine daha en az  2 saat var. Nedendir bilmiyorum bir kac gundur rutin bir sekilde sabahliyorum.Bende bu degerli zamani gunlugume ve size yazarak gecirmek istedim.  Her insan hayatinda buyuk-kucuk sorun yasar, kimine buyuk gelen kimine kucuk gelir. Cunku her insan farkli duygu ve farkli karaktere sahiptir. Sen yere dustugunde gulerek ayaga kalkabilirken, kimisi sendeleyerek kalkar kimisi de aglayarak birinin onu kaldirmasini bekler. Bu biraz yasanmislikla beraber insanin kendini nasil gelistirdigi ve kendine ne kadar guc birikimi yarattigina bagli diye dusunuyorum; ve gozlemledigim kadariyla yasanmislik diyince evet hep kotu seyler gelir akila ne kadar yakinini kaybeden varsa onlar daha gucludur bakildiginda,, hep kiyaslanir ben onun kadar yasamadim ben o yuzden gucsuzum diye (tabiki bu sadece ice donuk bir soylemdir kimse kabullenmez). Ama

ICIMIZDEKI SIKINTILAR

   Sizin de icinizde biriktirip biriktirip, bir sabah sirf ayaginiz takildi yada daha sacma bir sey oldu diye dunyayi yikasiniz geliyor mu? Yani; belki 3 aylik , belki 5 yillik belki de 2 gunluk  tuttugunuz o icinizdeki sikintinin sadece 1 gunde patladigi oluyor mu ? O zaman gel vatandaas!!     Benim sikca yasadigim durumlardan bir tanesi ve cevremde de yasayanlara sikca sahit oluyorum bu yuzden bu konu hakkinda konusmak istiyorum.      Bence , oncelikle "neden sikintilarimizi icimizde tutmak zorundayiz?"  bu soruyu sormaliyiz. Dun yasadigimiz bir aciyi , neden biriyle paylasip rahatlamiyoruz da o aciyi illa icimizde sikistiriyoruz. 5 ay sonra diger icimdekilerle beraber cikariyim ama 5 ay kapali kutu olarak geziyim diye mi? Cevrenizde derdinizi paylasamayacaginiz birisi olabilir ya da olup rahat hissetmediginiz icin anlatamadiginiz.. Insan iletisim kurarak yasayabilen bir canli, paylasmasi gerekiyor. O yuzden bu sikintiyi icinden atman lazim. Kimsen yoksa benim gibi gunl